網頁

Wednesday 29 June 2011

上海MS Intern II


開始intern以來主要都是改改別人的code, 這幾天終於要寫新的東西 (雖然都是加在以有的東西)
其實時間主要都不是花在打code上, 而是無限google一些自己不懂的東西, 有時會想如果那些 function, system 一早識的話, 我基本上可以 1 日做完佢 assign 我 1 星期做的 task, 不過佢應該是預左時間我用來學習的吧

另外, 終於買了單車 (其實也是二手的, 不過睇落幾新), 又可以遲點起床:p
順帶一提, hea 踩單車返工和 whh 跑的時間差不多

看完 TBBT 後, 又看了兩本書+電視劇 (因為夜晚其實無咩做..)
內含劇透

流星之絆

其實一直也沒把它當成推理小說, 也沒有猜兇手是誰之類, 我比較喜歡一邊看一邊享受劇情
看完小說後發現還有電視劇, 便一拼睇埋, 不過我對電視劇的評價偏低, 原因:

1. 感動位/搞笑位太多, 主角成日有講有笑, 完全沒有那種復仇的感覺, 不夠黑暗
2. 主角搵明星做, 完全唔 match 書入面既人
3. 最後栢原竟然沒有自殺! 最後仲要整個 happy ending, 迎合市場

總結來說, 除非是很得閒想 fing 時間, 否則都是不要看電視劇


隔離島

由於 faifai 又要睇又要驚, 令我很有興趣
結局不算 surprising, 至少佢唔係第一個故事係咁, 不過並不影響整個故事的可觀性

又發現原來有電影, 準備看, 在 IMDB 上有 8.0 的, 看來拍得不錯

No comments:

Post a Comment